Eltérő írásos megállapodás hiányában a jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) vonatkoznak a kurzusmentor.hu oldalt üzemeltető Tóth Zsuzsanna(Jogtulajdonos vagy Szolgáltató) által tett ajánlatokra, az általuk teljesített szolgáltatásokra, tréningekre, valamint minden, a szolgáltató által kötött szerződésre.
A szerződés a felek között JELENTKEZEM! gombra való kattintással lép életbe, amelyre a távollévők között megkötött szerződés (45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet) szabályai vonatkoznak. A Megrendelő a gomb megnyomásával tudomásul veszi és elfogadja az itt leírt Általános Szerződési Feltételeket.
Kérjük, tájékozódjon itt, és alaposan olvassa el a feltételeket. Ha valamely kikötésünkkel nem ért egyet vagy észrevétele van, azt jelezze, eltérő esetben úgy tekintjük, hogy a feltételekkel egyetért, az itt leírtakat elfogadja.
I. Szolgáltatás igénybevétele, megrendelések, díjfizetésSzolgáltatási jogviszony
1.1 A Szolgáltató és Ügyfél között a jogviszony a megrendelés Szolgáltató általi, emailbeli írásos visszaigazolásával jön létre, amely tartalmazza a konzultációval kapcsolatos információkat, fizetési adatokat. Ez a levél a jelentkezés után automatikusan kerül kiküldésre a felhasználó által megadott email címre.
1.2 A Felek között a Szolgáltatás nyújtására vonatkozó jogviszony megszűnhet:
1.3 A jelentkezés utáni 14. napig (elállási jog) bármelyik fél jogosult a másik félhez intézett írásos nyilatkozatával a létrejött jogviszonyt felmondani, amennyiben még nem volt meg az első konzultáció.
1.4 Amennyiben az Ügyfél a konzultáció díját a jelentkezéskor kapott visszaigazolásban leírt határidőre nem fizeti meg, úgy ezen szerződés megszűnik, és az Ügyfél nem jogosult részt venni a konzultáción. Az Ügyfél több automatikus értesítést kap a díjbekérője létrejöttéről, illetve annak lejártáról.
1.5 A Felek közös megegyezéssel ezen jogviszonyt bármikor megszüntethetik.
1.6 A Szolgáltató jogosult versenyérdek-ellentét okán bizonyos cégek vagy személyek jelentkezését indoklás nélkül visszautasítani és a megrendelést törölni.
2.1 A Szolgáltató kötelezettséget vállal arra, hogy az általa meghirdetett szolgáltatást az általa nyújtható legmagasabb színvonalon biztosítja a jelentkezőknek.
2.2 A Szolgáltató köteles az általa nyújtott információkat a jogszabályi környezet és etikai normák betartásával és betartatásával átadni.
2.3 A Szolgáltató jogosult a meghirdetett tréningek, konzultációk témájának, időpontjának, valamint az oktatók személyének az egyoldalú módosítására – ide értve az egyes meghirdetett tréningek törlésének lehetőségét is. A tréningek esetleges törléséről, illetőleg időpont módosulásáról Szolgáltató köteles Ügyfelet legalább a módosítással érintett esemény időpontjától számított három munkanappal megelőzően értesíteni.
2.4 A Szolgáltató jogosult ezen Általános Szerződési Feltételek egyoldalú módosítására, mindazon esetekben, amikor a gazdasági vagy szolgáltatási feltételeiben változás áll be, vagy a szerződés szövegében található szövegi környezet (helyesírás, elgépelés, ellentmondás stb.) ezt megköveteli. A szerződés módosításáról mindazokat köteles értesíteni, akiket aktuálisan érint. Az ÁSZF és annak mindenkori módosítása a közzétételkor megjelölt időpontban lép hatályba.
2.5 A Szolgáltató jogosult időszakosan olyan akciókat tartani, amely egy általa meghatározott mértékben kedvezményt biztosít a tréningek listaáraiból. Ezen akciók feltételeiről és a kedvezményezettek köréről az akció időtartama alatt köteles a honlapján tájékoztatást nyújtani.
2.6 A Szolgáltató arra is jogosult, hogy bizonyos kedvezményeket csak az általa meghatározott ügyfeleknek, vagy ügyfélcsoportoknak biztosítson, és ezen kedvezményekről nem köteles a honlapján felvilágosítást nyújtani.
2.7 A Szolgáltató fenntartja magának a jogokat, hogy a mindenkori szolgáltatási díjakat, árakat maga határozza meg. Kérjük, az aktuális árakról és díjakról mindig tájékozódjon a honlapon. Minden szolgáltatásra, az annak megrendelése napján feltüntetett díjszabás az irányadó.
III. Az Ügyfél jogai és kötelezettségei
3.1 Az Ügyfél vagy az általa megnevezett résztvevő a befizetett konzultáción jogosult részt venni, és jogosult a leírt szolgáltatások igénybevételére.
Az Ügyfél jogosult a konzultáción megszerzett információk, tapasztalatok és tudásanyag saját célú felhasználására.
IV. A konzultációk helye és ideje
4.1 A konzultáció online (elektronikus formában történik) – emailben és online felületeken, szoftverek segítségével pl. Zoom alkalmazás
A konzultációk között legalább 2 hétnek kell eltelnie, de nem telhet el 4 hétnél több. A következő konzultációt minden alkalommal a Megrendelő a Calendly foglalófelületen foglalja be magának.
Lefoglalt konzultációt min. 24 órával előtte, kizárólag írásban lehet lemondani, ellenkező esetben az a konzultációs időpont felszámolásra kerül és utólag csak további óradíjért pótolható. Amennyiben a Vállalkozó kényszerül lemondani a konzultációt, ő is 24 órával előtte teheti ezt meg és köteles mihamarabb pótolni az elmaradt időpontot. Amennyiben 24 órán belül mondaná le, plusz 1 órát köteles biztosítani az elmaradt konzultáción felül a Megrendelőnek.
4.2 A konzultációkról az Ügyfél kérésére felvétel is készülhet, szigorúan saját célú felhasználásra
V. Fizetés, számlázás
Cégünk a szolgáltatásaival kapcsolatos számlaadási kötelezettségét elektronikus számlával teljesíti, ezt a befizetés beérkezése után a megadott emailcímre küldjük a szamlazz.hu rendszeréből! A számla elektronikus aláírással és időbélyeggel van ellátva, így megfelel az áfa törvényben és egyéb rendeletben foglalt törvényi előírásoknak.
VI. Titoktartás
Vállalkozó kötelezettséget vállal a tekintetben, hogy Vállalkozó, valamint munkatársai, szerződéses partnerei a jelen szerződésben foglalt feladatok elvégzése során tudomásukra jutott információkat üzleti titokként kezelik.
VII. A honlap tulajdonosának technikai jogai
Fenntartjuk a jogot, hogy a honlapon bármikor módosítást, átdolgozást eszközöljünk, a honlap elérhetőségét korlátozhatjuk, vagy megszüntethetjük. Felhívjuk a T. Honlaplátogató böngésző figyelmét arra, hogy a honlaphoz való hozzáférés folyamatosságát vagy hibamentességét nem garantálja a Szolgáltató. A honlap használatra alkalmatlan állapotából vagy a nem megfelelő működésből, hiányosságból, esetleges üzemzavarból vagy félreérthetőségből eredő közvetlen vagy közvetett vagyoni vagy nem vagyoni károkért, vagy más veszteségért való felelősséget kifejezetten kizárjuk. Kárigény esetén a vita rendezésére előzetes és békés egyeztetés szükséges, a honlap üzemeltető székhelyén vagy telephelyén, jogi képviselő jelenlétében. Csak az ezen az egyeztetésen felvett jegyzőkönyv aláírását követően jogosultak a felek bírósághoz fordulni.
Záró rendelkezések
A jelen Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott kérdésekben a hatályos magyar Polgári Törvénykönyv, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Kormány rendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.
Üzemeltető (Szerző és Jogtulajdonos) a fenti szerződésekre vonatkozóan:
Név: Tóth Zsuzsanna EV.
Cím: 2120 Dunakeszi Szilágyi u. 3.
Adószám: 59086392-1-33
Utolsó módosítás: 2022. 07. 01.